Šesnaestogodišnja učenica Ana u zračnoj luci iščekuje let za Pariz. Želi posjetiti muzej Louvre u Parizu jer se bavi slikarstvom. Usprkos tomu što joj se ispunjavala životna želja, bila je vidno uznemirena jer je imala vrlo izražen strah od letenja zrakoplovom. Osjećala se mnogo bolje kada je u zračnu luku došla grupa njezinih prijatelja. Prijateljica joj je rekla da razumije njezin strah i da će u zrakoplovu sjediti pored nje i zabavljati je.
Ana i njezini prijatelji su vrlo složna i povezana grupa. Tijekom posljednjih triju mjeseci svakodnevno su se družili. Organizirali su brojne aktivnosti i izložbe u školi. lako ih je Ana upoznala tek dolaskom u srednju školu, brzo se sprijateljila s njima jer je oduvijek bila druželjubiva i vedra osoba. Odmah je ostavila pozitivan dojam na prijatelje pa su zaključili da je ona dobra i kreativna djevojka.
U kojemu se razvojnome razdoblju nalazi Ana?
Navedite dva obilježja faze kognitivnoga razvoja prema Piagetu u kojoj se nalazi Ana.
Kojoj skupini poremećaja pripada Anin strah od letenja zrakoplovom?
Koja dva osnovna oblika liječenja psihičkih poremećaja mogu Ani ublažiti simptome straha od letenja zrakoplovom?
Koja je dimenzija ličnosti, prema pet faktorskome modelu, izražena kod Ane s obzirom da je ona druželjubiva i vedra osoba?
Kako se naziva sposobnost Anine prijateljice da se uživi u Anin položaj i razumije kako se ona osjeća prilikom letenja zrakoplovom?
Kako se u socijalnoj psihologiji naziva procjena Aninih prijatelja koji su na temelju općega dojma doživjeli Anu kao dobru i kreativnu osobu?
Navedite tri obilježja grupe koja se opisuju u tekstu te ih potkrijepite odgovarajućom rečenicom iz teksta.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.