Student psihologije uči teorijske pristupe ličnosti za ispit iz kolegija Psihologija ličnosti. visoku ocjenu iz ispita jer projekt njegove grupe za taj kolegij nije uspješno proveden. Primi je u projekt uložio manje truda nego kada radi samostalno. Osim toga, pristao je na obradu su odabrali kolege u grupi iako je u početku želio obraditi drugu temu. Proučavajući teorije ličnosti, najviše ga je zainteresirao psihoanalitički pristup unatoč njegovi nedostatcima. U poglavlju o petfaktorskome modelu ličnosti odgovarao je na niz pitanja ponašanju i doživljavanju tako da je trebao zaokružiti ponuđeni odgovor. Rezultati su pokaza nisku razinu neuroticizma. Čitajući o istraživanjima razvoja osobina ličnosti, koja su 20 god istu skupinu ispitanika, uočio je da postoji pozitivna korelacija između dobi i savjesnosti.
Kako se naziva vrsta socijalnoga utjecaja zbog kojega studenti ulažu manje truda u zadatak koji rade u grupi nego kada rade samostalno?
Kako se u socijalnoj psihologiji naziva pojava zbog koje student pod utjecajem grupe mijenja svoj stav i pristaje na obradu teme koja mu se ne sviđa, a koju su odabrali njegove kolege?
Kojom je metodom procjene ličnosti student analizirao svoje ponašanje i doživljavanje?
Navedite dvije osobine koje ukazuju da student ima nisku razinu neuroticizma.
Objasnite odnos između dobi i savjesnosti s obzirom da među njima postoji pozitivna korelacija.
Kako se naziva tip istraživanja u razvojnoj psihologiji u kojemu su psiholozi mjerili osobine ličnosti istih ispitanika u više navrata tijekom 20 godina?
U kojoj se fazi kognitivnoga razvoja prema Piagetu nalazi student?
Opišite tri nedostatka psihoanalitičkoga pristupa ličnosti o kojemu je student učio.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.