Julija se pripremala za ispit. lako je u dnevnome boravku bila uključena televizija, potpuno usredotočena na sadržaj. Nekoliko ga je puta ponovila i zapamtila. Navečer za izlazak. Razmišljala je hoće li ići automobilom jer može otići sa zabave kada želi, popiti nijedno piće. Odlučila je ipak ići automobilom. Na prepunome je parkiralištu odm krov svojega crvenog automobila iako je bio mrak. Dok je na semaforu čekala zel krenuo je kamion u susjednoj traci i Julija je imala osjećaj da njezin automobil klizi niz se prestrašila, ali pomisao na druženje s prijateljima brzo joj je vratila osmijeh na lice.
Koji kontrolni proces omogućuje Juliji usredotočenost na sadržaj ispita unatoč buci televizije?
Prepišite rečenicu iz teksta koja pokazuje aktivnost hipokampusa.
Imenujte sukob motiva koji se pojavljuje u tekstu.
Kako se naziva pojava u percepciji koja omogućuje Juliji da i po noći vidi automob kao crveni?
Kako se naziva fenomen koji je Julija doživjela na semaforu prilikom pokretanja kamiona?
Imenujte dva psihosocijalna motiva koji se spominju u tekstu i navedite dvije međusobne razlike te skupine motiva u odnosu na biološke motive.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.