Ivan je učenik kuharske škole i uživa u pripremanju hrane. Može jako dobro osjetiti male razlike u količini začina koje upotrebljava. Na školskome natjecanju u pripremi plodova mora sposobnost omogućila mu je da osvoji prvo mjesto i dobije priznanje kolega, što ga je učinilo ponosnim. U slobodno vrijeme rado igra nogomet. Želio je s prijateljima ići gledati nogometn utakmicu koju je igrala reprezentacija. Otišao je kupiti ulaznicu, no saznao je da slobodnih m više nema. Preko društvene mreže uspio je nabaviti kartu, što ga je učinilo vrlo zadovoljnim.
U kojim područjima kore velikoga mozga Ivan doživljava razlike u količini začina?
Iz teksta prepišite rečenicu koja govori o Ivanovu diferencijalnom pragu.
Kojoj skupini potreba prema Maslowljevoj hijerarhiji motiva pripada potreba koju Ivan zadovoljava osvajajući prvo mjesto na natjecanju i dobivajući priznanje kolega?
Kojoj skupini emocija pripada ponos koji je Ivan doživio pobijedivši na školskome natjecanju?
Koji se dio velikoga mozga aktivira te pritom Ivanu omogućuje doživljaj zadovoljstva nakon kupovine ulaznice?
Navedite tri etape motivacijskoga ciklusa koje se pojavljuju nakon što je Ivan poželio ići gledati nogometnu utakmicu i svakoj etapi pridružite dio teksta koji ju opisuje.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.