Psihologija - 2019./20. jesen - 27.

Student psihologije pripremao se za polaganje nekoliko ispita. Brzo je procesirao nove informacije, lako je odvajao bitno od nebitnoga i dobro se snalazio u apstraktnim zadatcima. jedan je ispit čitao o sposobnostima učenja u životinja i bio mu je zanimljiv nalaz da vrana, nak više neuspješnih pokušaja, odjednom savije ravnu žicu u udicu i njom uspješno dohvati hranu iz uske posude. Za drugi je ispit proučavao složene matematičke analize koje se primjenjuju razvoju psihologijskih testova i postupke provjere mjeri li neki test inteligencije doista ono za konstruiran. Dio sadržaja za treći ispit odnosio se na moždane procese u podlozi emocija. KI dijelove mozga zapamtio je tako da je od njihovih početnih slova osmislio novu riječ. Pamćen mu je olakšalo i poznavanje anatomije mozga o kojoj je učio u srednjoj medicinskoj školi.

Kojoj vrsti inteligencije prema teoriji R. Cattella pripadaju studentove sposobnosti opisane u drugoj rečenici teksta?

Bodovi: 2

Kako se u kognitivnim teorijama učenja naziva oblik učenja kojim je vrana iznenada došla do rješenja kako dohvatiti hranu iz uske posude?

Bodovi: 2

Koja je metrijska karakteristika testa inteligencije opisana u tekstu?

Bodovi: 2

Kako se naziva postupak koji je studentu olakšao pamćenje dijelova mozga tako da je od njihovih početnih slova osmislio novu riječ?

Bodovi: 2

Kako se naziva pojava da studentu znanje anatomije iz srednje škole olakšava usvajanje novih informacija o moždanim procesima u podlozi emocija?

Bodovi: 2

Navedite tri grane psihologije čijim područjima pripadaju sadržaji o kojima je student učio i svakoj grani pridružite rečenicu iz teksta koja ju opisuje.

Bodovi: 3
ŠTO ČEKAŠ?

Isprobaj potpuno besplatno!

Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.

*Besplatan pristup ne zahtijeva unos kartice.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.
© 2025, Gradivo.hr