Student psihologije pripremao se za polaganje nekoliko ispita. Brzo je procesirao nove informacije, lako je odvajao bitno od nebitnoga i dobro se snalazio u apstraktnim zadatcima. jedan je ispit čitao o sposobnostima učenja u životinja i bio mu je zanimljiv nalaz da vrana, nak više neuspješnih pokušaja, odjednom savije ravnu žicu u udicu i njom uspješno dohvati hranu iz uske posude. Za drugi je ispit proučavao složene matematičke analize koje se primjenjuju razvoju psihologijskih testova i postupke provjere mjeri li neki test inteligencije doista ono za konstruiran. Dio sadržaja za treći ispit odnosio se na moždane procese u podlozi emocija. KI dijelove mozga zapamtio je tako da je od njihovih početnih slova osmislio novu riječ. Pamćen mu je olakšalo i poznavanje anatomije mozga o kojoj je učio u srednjoj medicinskoj školi.
Kojoj vrsti inteligencije prema teoriji R. Cattella pripadaju studentove sposobnosti opisane u drugoj rečenici teksta?
Kako se u kognitivnim teorijama učenja naziva oblik učenja kojim je vrana iznenada došla do rješenja kako dohvatiti hranu iz uske posude?
Koja je metrijska karakteristika testa inteligencije opisana u tekstu?
Kako se naziva postupak koji je studentu olakšao pamćenje dijelova mozga tako da je od njihovih početnih slova osmislio novu riječ?
Kako se naziva pojava da studentu znanje anatomije iz srednje škole olakšava usvajanje novih informacija o moždanim procesima u podlozi emocija?
Navedite tri grane psihologije čijim područjima pripadaju sadržaji o kojima je student učio i svakoj grani pridružite rečenicu iz teksta koja ju opisuje.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.