Josipa ima 12 godina i prosječni kvocijent inteligencije. Učenica je šestoga razreda i rado ide školu. Danas su u školi na satu Povijesti učenici ponavljali kroz kviz u kojemu su morali odabr točan odgovor među ponuđenima. Josipa im je pomagala pa ju je nastavnik pohvalio. Na satu Matematike vježbali su rješavajući zadatke. Josipa se zapričala s kolegicom iz klupe pa ju je nastavnica opomenula. Potom je požurila riješiti sve zadane zadatke. U glavi je napamet zbra oduzimala višeznamenkaste brojeve. Budući da je sve zadatke točno riješila, nije morala pisati dugačku zadaću.
Kolika je Josipina mentalna dob?
Koje se dvije vrste inteligencije ubrzano razvijaju kod Josipe?
Kojom metodom ispitivanja pamćenja učenici preispituju svoje znanje iz Povijesti uz pomoć kviza?
Koja je faza pamćenja aktivna kod Josipe pri rješavanju zadataka iz Matematike dok u glavi zbraja i oduzima brojeve?
Koji oblik mišljenja ispituju zadatci iz Povijesti?
U tekstu su opisani pozitivno potkrepljenje, negativno potkrepljenje i kazna zadavanjem neugodnoga podražaja. Svakomu od tih postupaka pridružite rečenicu iz teksta koja ga opisuje i za svaki postupak navedite koji učinak ima na učestalost ponašanja koje mu prethodi.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.