Igor ima sedamnaest godina i pripada skupini darovitih učenika. Aktivan je član školske izu skupine i postigao je značajne uspjehe. Vrlo lako kreira novi izum i uvijek ima više različitih Kao priznanje za njegove rezultate županija mu je stipendirala boravak u ljetnome kampu izumitelje. Njegov sedamdesetogodišnji mentor uveseljavao ga je prepričavanjem nekih dog iz vlastita života kojih se detaljno sjećao. Igoru je vrlo precizno objasnio koja svojstva m dobar zmaj za letenje i kako ga treba izraditi pa ga je Igor mogao i sam izraditi. Igor se u kampu divno proveo. Jedini mu je problem bio što je često za ručak morao jesti mu je nekoliko puta zapela kost u grlu i uvijek bi se prestrašio, a srce bi mu počelo brže kuc kada vidi ribu, srce mu odmah počne brže kucati.
Igor pripada skupini darovitih ljudi. Koliki je postotak takvih ljudi u populaciji?
Prepišite iz teksta rečenicu koja pokazuje Igorovu sposobnost divergentnoga mišljenja.
Što prema teoriji operantnoga uvjetovanja predstavlja županijska stipendija za ljetni kamp koju je dobio Igor?
U kojoj su vrsti dugoročnoga pamćenja u Igorova mentora pohranjeni događaji kojih se detaljno sjeća?
Koja je vrsta inteligencije s obzirom na životnu dob u Igorova mentora u opadanju?
Kojim je oblikom socijalnoga učenja Igor od mentora naučio izrađivati zmaja za letenje?
U koju fazu pamćenja Igoru prvo stižu informacije dok sluša upute mentora kako izraditi zmaja?
Objasnite ili shematski prikažite, navodeći sve potrebne elemente, kako se procesom uvjetovanja u Igora stvorila veza između ribe i ubrzanoga kucanja srca.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.