Grupa srednjoškolaca svira u sastavu. Imaju mnogo tekstova u kojima se kritički osvrću na u društvu te iznose svoje stavove o demokraciji, poštenju, slobodi itd. Svakodnevno se su vježbaju za školski koncert u jednoj garaži. Jedan od članova sastava sve teže boravi u zatvo prostoru i ima osjećaj da ga zatvoreni prostor guši. Prijatelji su mu rekli da ima fobiju i sav mu da ode na psihoterapiju.
Koja je vrsta mišljenja prema Piagetu razvijena u srednjoškolaca i omogućuje im pisanje kritičkih tekstova o stanju u društvu?
Čemu služi isprobavanje različitih uloga u adolescenciji i postavljanje pitanja poput „Tko sam?", „Kakva sam osoba?" i slično?
Kojoj vrsti grupa pripada druženje s vršnjacima prisutno u srednjoškolaca iz teksta?
Navedite dva osnovna obilježja koja srednjoškolce čine grupom, a opisana su u trećoj rečenici.
Kojoj vrsti poremećaja pripada fobija koju ima jedan od članova sastava?
Koja grana primijenjene psihologije pomaže u uklanjanju fobija?
Koji se model upotrebljava u praksi pri određivanju psihičkih bolesti?
Navedite tri razloga zašto bi srednjoškolcu koji ima fobiju mogao pomoći psihoterapeut.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.