Tomo je srednjoškolac. Dobronamjeran je, spreman je pomoći i obazriv je prema drugima. Prijatelji ga nagovaraju da ide s njima volontirati u starački dom. Tomo stare ljude smatra dosadnima i sporima, ali na kraju popušta i ide s njima iako osjeća nelagodu. Nakon nekoliko dana volontiranja Tomo mijenja stav o starim ljudima i zaključuje da su zapravo mudri i zabav Posebno voli pomagati baki Mariji koja se jako boji dizala pa uvijek na drugi kat ide stepenicam Već pri upoznavanju učinila mu se toplom i dragom osobom. lako ju poznaje kratko, opisuje ju dobru, pažljivu i mudru ženu.
Kako se naziva dimenzija ličnosti u petofaktorskome modelu koja obuhvaća Tomine karakteristike opisane u drugoj rečenici teksta?
Kojom se pojavom u socijalnoj psihologiji objašnjava nelagoda koju Tomo osjeća jer pristaje volontirati u staračkome domu usprkos negativnomu stavu prema starijim osobama?
Kako se naziva tip ponašanja koji pokazuju Tomo i prijatelji volontirajući u staračkome domu?
Kako se naziva specifični psihički poremećaj zbog kojega se baka Marija nikad ne vozi dizalom?
Kako se naziva pojava kada Tomo na temelju jedne izražene osobine bake Marije zaključuje i o brojnim drugim njezinim osobinama?
Imenujte razvojno razdoblje u kojemu se nalazi Tomo te navedite dva obilježja kognitivnoga i dva obilježja socijalno-emocionalnoga aspekta razvoja toga razdoblja.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.