Desetogodišnja djevojčica je u razmaku od nekoliko mjeseci dva puta rješavala isti test inteligencije i oba joj je puta izmjeren kvocijent inteligencije 120. Vesele ju nova znanja koja us u školi, a još je radosnija kada s majkom odlazi u prirodu u potragu za ljekovitim biljkama. Nje majka od tih biljaka pravi razne kozmetičke i ljekovite pripravke koji su jedinstveni. Djevojčica naučila nazive i svojstva mnogih biljaka. Jedanput je s majkom brala cvjetove lavande i ubola pčela, što ju je uplašilo. Nakon toga svaki put osjeti strah kada vidi ili pomiriše lavandu.
Koliku mentalnu dob ima djevojčica?
Koje je metrijsko obilježje testa inteligencije koji je rješavala djevojčica opisano u tekstu?
Koji oblik mišljenja omogućuje majci osmišljavanje jedinstvenih biljnih pripravaka?
Koja se vrsta majčine inteligencije nastavlja razvijati tijekom života?
U kojoj su vrsti dugoročnoga pamćenja djevojčice pohranjeni nazivi biljaka?
Objasnite ili shematski prikažite, navodeći sve potrebne elemente, kako se procesom klasičnoga uvjetovanja u djevojčice razvio strah od lavande.
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.